Bu kanun resmi gazete yayınlanmadan Bn başvuru yaptım. 10 martta doğmuş yaptım bir kaç gün sonra başvuru yaptım. Daha onaylanması bu kanun resmi gazeteden takip edin. Nisan ayındada 430 TL doğum parası yatar PTT ye dediler. Daha almadım o parayı. Doğum parası diye girdiğimde o 430 TL ödeme aşamasında çıkıyor. E ben 5000 alamıcak mıyım. Bir iş yapıyorlar karmakarışık