Önemli olan aktif emmesiymiş. Bende danışmanlık aldım çünkü bebeğim 5-6 dk emip bırakıyordu acaba aç mı kalıyor diye. Çevremdeki insanlar da en az 20 dk emzir 5 dk çok az çocuk doymaz falan diyince çok kafaya takmıştım. Hemşire dediki herkesin bebeği farklı seninki güçlü çektiği için hızlı doyuyor yoksa kilo alamazdı milletin bebeğiyle kendi bebeğini kıyaslama dedi. Gerçekten de haklıymış şu anda kafam daha rahat aç olsa zaten durmaz