ummukerem Ersoy Hastanesi’nde komple yok. Eylül ayında doğum yaptım. İki günde bir kan alıyorlardı ve yenidoğan hemşiresi almıyordu. En son eşim dayanamayıp bunu siz yapamıyorsunuz neden zorluyorsunuz yenidoğan hemşiresi yok mu diyince çağırmışlardı. Yenidoğan hemşiresi şıp diye alıyor kanı ama sürekli kan verdiğimiz için eli mosmordu maalesef. Biz Melih beye gittik. Başka doktor yoktu zaten o dönem. Bilindik bir doktor ama dediğim gibi bizim şansımıza mı olumsuzdu bilmiyorum. Sarılığımız düştüğü halde sınırın üstünde diye düşmüyor tavrına bürünmüştü. Zaten meme reddim vardı, düzelsin diye kendimce mamaya abandım. Lohusalık hassas oluyor biliyorsunuz 😊 çevremiz cihazla ölçmesi gerekiyor diyince emseye gittik. Bu kadar basit bir şey için boş yere işkence çekmişiz dedik 🥲