Merhaba. Bebeğim 19 aylık. Gecede gündüzde emiyor. Artık ikimiz içinde çok zorlayıcı olmaya başladı. Göğüs uçlarım dişleri olduğu için hep yara oluyor. Alışkanlık haline getirdi emmeyi sütümde çok azaldı. Gecede belli saatlerde emmek için uyanıyor ve emzirmezsem asla uykuya dönmüyor. Nasıl bırakabilirim göğüs ucuma tadı kötü olan bişey sürsem acaba artık emmezmi? Siz nasıl bıraktınız?