idilknur büyüme atağı geçirme ayı 4. Ve 5. ay falan oluyor o atak dönemde uykuya dalmak çok zor oluyor. Biz asla carsaf denemedik alışırsa bırakması çok zor olur diye siz iyi risk almışsınız çarşafı bırakmaya başlayın. Ben ayağımda sallardim uyumazdi. Puset , anakucagi, kolumda oda yetmez bahçe salincaginda akliniza ne gelirse en son o ağlar ben ağlar öyle uyurdu saatleri bulurdu uyuması. Geçici bir dönem geçiyor ama çarşafı bırakın yoksa hep ister. Büyüdükçe daha zor olur