Kızlar bebeğim 18. Ayına bir hafta var ama hep böyle gerilemelerini vb bir ay veya 15 gün önceden neredeyse yaşarız. İnanılmaz bir şey, 4. Aydan beri gördüğüm en zor dönem olabilir. Gece boyunca bir yeri ağrıyormuşçasına uykusunda ağlıyor mecbur uyandırıp sakinleştirip su içirip yatırıyorum sabaha kadae 1 saatte bir böyle en az. Bu durumu yaşayan tecrübeli annelerim var mı? Uyku gerilemesi midir sizce? Diş olduğunu düşünmüyorum.