mirooooo büyüme atakları yaşıyor benim de bebeğim 15 aylık biz de yeni yaşadık bu durumu uyku düzeni bozuldu sabah erkenden kalkmaya başladı(5.30-7.00) arası normalde 8.30-9.00 da kalkardı, gece aniden çığlık çığlığa ağlayarak uyanma, uykuya geçememe, bizi sürekli yanında isteme(odasını 10 aylıkken ayırmıştım sabaha kadar uyurdu uyanmadan) bir de köpek dişleri geliyor onun da sıkıntısı var, büyüme sancıları muhtemelen ve geçmesini bekliyorum canım. Sabret sen de birkaç aya geçmiş olur rahatlarsın🌸