Merhaba hanımlar normal doğum yaptım bebeğim şuanda 4,5 aylık. 4250 kg doğdu haliyle zor oldu ilk doğumumdu. Hala ara ara dikiş bölgelerimde acı hissediyorum, birliktelik yaşamadık bu durumdan dolayı sizce normal mi bu durum? Siz ne zaman normale dönmüştünüz?