Selam kızlar. Bugün oğlumun sırtında 6-7 tane kızarıklık vardı akşam fark ettim. 4 aylık anlamlandıramadım önce. Normalde yanaklarda falan egzaması var alerji mi oldu diye düşündüm ama kullandığım tek farklı şey parol oldu. Dün ben kullandıktan bir süre sonra da bebeğim 15 saat aralıksız uyudu sadece emmek için mızırdandı o da gözü kapalı bir şekilde. Yeğenim de parol alınca çok uyur acaba ondan mı dedim. Var mı yaşayan, duyan gören? 😅 Doktora götüreceğim tabi ama size de sorayım dedim.