Kızlar bebeğim 8 aylık oldu ama alıştı gece saat 1 de hep uyanıyor alışkanlık haline getirdi.Saat 9 da mamasını yiyor saat gece 1 de bidaha uyanıyor.Ama benim tahminim alışkanlık belkide değildir bu durumu nasıl düzelticem.Açliktanda uyumuyo olabilir mi acaba.Cunku uyumadan önce 90 ml anca içiyor tabi öncesinden ek gıda sonra uyuyor.Siz geceleri mama haricinde neler veriyorsunuz ya da bu alışkanliksa eğer nasıl vazgeçirebilirim yardımcı olur musunuz