Bebeğim 7.5 aylık oldu ama hala eli hariç öyle çok bişeyi ağzına götürmüyo çok Nadir götürüyo doktor sorun yok dedi ama yine de kafama takılıyo etrafta gördüğüm her Bebek her seyi ağzına götürüyo tedirgin oluyorum basına gelen annelerimiz var mı yada nasıl bir yol izlemeliyim ?