Kızlar benim sütüm bi anda kesildi o yüzden ogluma aptamil prosyneo veriyorum. Ama mamayı verdikten sonra 5-6 günde 1 kakasını yapmaya başladı ve kaka yeşil renkte. Ve sürekli ıkınıyor. Yaşayan deneyimleyen arkadaşlar akıl verebilir mi doktoru alışması için fırsat ver dedi ama ne yapmalıyım ? Başka doktora getirsem mi ?