Selam kızlar, ilk adım ayakkabısı olarak hangi markayı tercih ettiniz?
otakumom Vicco ilk adım
otakumom vicco güzel
otakumom dün gittim viccoya numara kalmadı dedi 🙄 bir heves etmiştim, internetten bakacam artık
otakumom vicco kesinlikle
Vicco nun gri olanını aldım ama sürekli yıkamak zorunda kalıyorum koyu renk alın tavsiyem