Hayat76 Köye klima aldik 1 tane büyük oturma odası ısıtacak evim yeni müstakil sizce çok mu fatura gelir veya kullanan var mı
cokbilmismom Hayat76 annemler kullanıyordu 24 btu baya büyük yani. Ama faturaya etkisi vardı ya motoru büyük olduğu için diğer klimalardan biraz fazla yakıyor
cokbilmismom Hayat76 12 bin büyük değil ama benim evdeki 12 ısıtıyor ama öyle yerler buz gibi oluyor yine
cokbilmismom Hayat76 biz ısıtmasını cok kullanmıyoruz doğalgaz var. Yazın soğuk olarak kullanıyoruz hergun çalışıyor faturaya aylık 300 500 falan ekliyor