Kızım 3ay 20 günlük 2 gündür çok aglıyor sureklı, yemıyor Bıberon reddı iştahsızlık var dişmi dıye düşündük. Bu kadar erken diş çıkması normal mi bu resimdeki ne üst damağı beyaz kabarmış
Ben de anlamıyorum bir bakar mısınız ve eğer bu dişse ne zaman patlar
