Lilysa Ne güzel anlatmışsınız,kendimi okudum sanki 😌
En çok özlediğim şey ,haftasonları öğleye kadar uyurdum ,tek derdimizin ne giysem nereyi gezsem olduğu dönemleri çok özlüyorum ama annelikte çok kutsal bir görev ,önceki hayatını unutturuyor ,Kalbin dışarda atmasıdır derim hep,Rabbim iyi günlerini göstersin inşallah cümlemize 🦋