kitapkokusu_
Tek çocuk hiç çocuk diyenlere kızıyordum.🙈😀
Ama öyleymiş 2 3 yaşa kadar cok zorlamıyor.
Ama sonrası herşey ortak aynı olmalı,kavgalar,koşturma hiç bitmiyor.
İyi tarafı 5 dk sonra can ciğer oluyorlar.🤷🤣
Birbirleriyle vakit geçirip anneyi biraz salıyorlar.
Yalnızlık duygusu yok ömür boyu en yakın arkadası yanında..
Gelişimsel acıdan küçük için iyi oluyor.
Büyükte sorumluluk almayi ve merhameti artiyor.🙂🌸