Merhaba. Kızım 7 ay 13 günlük gece muhallebi yiyor ve uykuya dalmadan önce her göğsü 2 kez emiyor. Yani epey tok uyumasına rağmen saat başı emmeye uyanıyor. Emzik kullanmak istiyorum ama her bir emziği denedim pekmeze bandırdım kendi sütümü sıktım vs hiç bir şekilde almadı. Oioi nin 2 farklı modelini -aventin 2 farklı modelini -nuk-chicco-bebedor-bambino - damaklı - damaksız -silikon her şeyi denedim. Farklı önerileriniz var mı acaba zombi gibi geziyorum her gün. 😓