cihan1 Merhaba,3 gündür üst dişlerin ağrısını yaşıyoruz ne uyku düzeni kaldı ne bir şey devamlı ağlıyor ve huysuz ne olur ne iyi geliyor
elifuysal96 cihan1 ben tetagil diş granülü ve karanfili ezip zeytinyağında buzdolabında bekletirim onu parmak diş fırçası ile soğuk soğuk damaklarına sürerim rahatlatıyor.Allah yardımcımız olsun ☺️
kedi0101 cihan1 osanit al canum bire bir ben şimdiye kadar almadığıma pişman oldum çok rahatız 2 aydır kızım 9 aylık
cihan1 elifuysal96 hepsini yaptık faydası anlık oluyor gibi ama huysuz uyutmaya çalıştığımız an ağlıyor 8 9 da yatırılan çocuk hala uyumadı