Merhaba05 benim oğlumda 2.5 yaşında ve beni aradığı çok nadirdir. Anneme ve teyzelerine aşık bir çocuk, onlarlayken yüzüme bile bakmıyor, bıraktığımda hiç sormuyor , görüntülü arıyorum napıyorsun diyorum umrunda olmuyor.
Ama bu güvenli bağlanmayla alakalı bir durum değil. Bulunduğu ortamda çok mutlu olduğu için beni aramıyor hepsi bu.
Güvenli bağlanıp bağlanmadığını anlarsınız bence.
Mesela benimki sürekli gelir öper, beni çok sevdiğini durup dururken dile getirir iltifatlar eder bunlar bağlılığı gösteren şeyler bence.