Kizlar kafayı Yememe çok az kaldı sinirlerim alt üst durduk yere ağlamalar kendini yere atmalar issirmalar vurmalar bağıra çağıra ağlama istediği olmayınca kendini yere atmalar bugün de uyumama saat 23:40 daha uyuyacam kafayı yiyecem yakında kafamda huni ile gezecem çok az kaldı modum hiç yok hiç bir şeyden memnun olmazmi bı çocuk olmuyo vallahi çocuk bakmak ne kadar zormuş be Allah yardımcımiz olsn