Selamlar oğlum 15 gün sonra kadar 2 yaşına girixek Allah’ın izni ile,tuvalete alıştırmak istiyorum biraz nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum,mesela klozete mi yoksa yer wc ye mi gitmeli konuşmayı bilmiyor ama öğrense elimden tutar götürür tecrübelerinii merak ediyorum