idil2001 3 aylık bebeğim var uyurken sürekli ellerini hareket ettiriyor hiç durmuyor uyandırıyor kendisini bunu engellemek için ne yapmalıyım bazen ellerimi donunun içine sıkıştırıyorum zararlı mıdır sizce
omgmiray idil2001 bizimki de aynı 2.5 aylık uyuyana kadar ellerini üstüste koyup üstünü örtüyoruz hafif baskı uyguluyoruz uykuya geçince de incecik bir örtüyle kollarının altından sarıyorum yarım kundak gibi ama olduğu yerde kımıldatmıyoruz güzel uyuyor alıştı gibi
eliiifogz idil2001 o şekilde çok rahatsız olur bence benim kızımda 3 aylık olucak hala kundak yapıyorum elleri çok hareket ediyor diye