sultanttuna Bugün dört saatten fazla uyudu bebeğim normal mi endiseleniyorum bi problem olabilirmi acaba diye
Kayra_68_aksaray sultanttuna 2 saate bi uyandirıp emzirin sarılık olmasın aç kalır kan şekeri düşerse sarılıga çevirir
gokcemericc sultanttuna Canım ne bekliyorsun uyuyacak tabi 2 günlük daha kendini anne karnında sanıyor hala. Doğduğunun farkında değil.
elisa2705 sultanttuna Sarılık olabilir mi 2 saate bir emiyorsa emzirmen mamaysa mama vermen gerekiyor ya bana fazla geldi Dr sorun bence
trabzonlumom sultanttuna normal ama 2 saatte bir emzirin uyumasına müsade etmeyin fazla en az 2 saatte bir emzirin ki sarılık olmasın şuan daha çok küçük
Uykusuzhergeceeee sultanttuna 4 saat boyunca beslenmiyorsa sıkıntı tabii ki sarılık olabilir. Saat başı beslemeye çalışın
beriiiiil 4 saat uzun. Ama bebekler uyuyabilir sizin uyandırıp emzirmeniz gerek. Ben 2 saatte bir denilmesine rağmen bazen 3 saatte kaldırıp emziriyordum. Ama 4 uzun olur. Şuan en güzel uyuduğu dönem bir daha uyumuyorlar çünkü
aysebb sultanttuna Uyur tabi zaten en çok ilk 3 ay uyuyorlar. Siz 40 ı çıkana kadar max 3 saatte bir uyandırın besleyin
kader539_ sultanttuna bu kadar uyursa beslenemez kan şekeri düşer senin en az 3 aya kadar 3 saatte bir uyandırman lazım canım kendin uyandır zorla besle geri uyusun
esar3142561 sultanttuna ben saat başı alarm kuruyordum emzirmek icin 4 saat cok beklemişsin kan şekeri düştüğü icin sersemliyor zorla uyandırıp emzirin 1 ay boyunca düzenli emmesı lazım saat başı yoksa sarılıga cevırıyor😊