Merhaba anneler.Bebegim şu an 18 aylık.2 aylıktan beri ayakta sallanıyor ve emzik emiyor.8 aylık olmasına rağmen gece 3-4 kez uyanıp emiyor emdikten sonra sallanmak istiyor.Ayakta sallamayi emzik emmeyi ve gece beslemesini kesmek istiyorum.Hangi sırayla kesmeliyim.sizce ? önce gece besslemesini kesmek istiyorum sizler nasıl yaptınız? Ayakta sallamayi ve emziği birakmak baya zor olacak o yüzden önce gece beslenmesini kesmeliyim.Cok endişeliyim başarabilecek miyim diye