20 aylık bebeğim iştahsız ve yiyimsiz bir çocuk. Anne sütü alıyor . Normalde abur cubur asla vermem. Ama bi denemek için önüne koydum. Hangi çocuk reddeder ki. Gaga gaga diye sevindi sonra attı yere, ağzına bile sürmedi. Tavsiyeleriniz nedir. Kilosu falan ayına göre normal geliyor bana. Ama bir anne olarak bu denli yemeyi sevmeyen iştahsız bir bebek olması çok üzüyor beni. Bana bi beslenme programı özet geçer misiniz? Ne yapayım, zorla da yedirsem tükürüyor. Asla ekran vermem dediğim çocuğuma 1,5 yaşından sonra yemesi için ekran dahi verdim. Oysaki ekranla yediği zaman da bir faydası olmuyor. Artık çok üzülmeye başladım. Vicdan azabı çekiyorum. Bakamıyor muyum,ben mi beceremiyorum.