Gazzeyi biliyoruz ne zamandır. İftar yaptıkları sofraları sahurlarını gördüm. Tuttuğumuz oruçları düşünüyorum dünyada zorla yaşamaya çalışan su için savaş vermek zorunda kalan insanları. Şimdi biz oruç tutarak açın halinden mi anladık? Asla hayır. Gerçekten aç olanların yanından bile geçmedik. En azından kendi adıma konuşuyorum. Ne kadar aç kalırsan kal en sonunda istediklerini yiyebileceğini biliyosun en azından. Ben artık neye inanacağımı ne düşündüğümü falan her şeyi şaşırdım