3 yaşındaki oğlum genellikle akşam saatleri ağzını açıp nefes alıyor sürekli nasıl anlatsam esneme şeklinde tam esnemiyor ama 3 4 kere esneme gibi ağzını açıp kapatıyor sonra tam esniyor. Balgam var ondan mı bilmiyorum . Lütfen bu durumu yaşayan anneler yazabilir mi