Kızlar biz kesinlikle 2. çocuk istemiyoruz, şu an 10. ayına yaklaşan bi kızımız var ve inanılmaz zorluklar yaşadık.
Lohusa depresyonu sonucu aşırı kilo kaybı, annemin uzakta oluşundan dolayı tek yardımsız desteksiz bakma, maddi zorluklar …
Ayrıca ülkenin dünyanın hâli de ortada..
Bazen ortamda 2. çocuk mevzusu döndüğünde “ay hayır, Allah korusun” filan diyorum insanlar “günah öyle deme” veya “büyük konuşma” gibi tepkiler alıyorum. Kendimi kötü hissediyorum acaba büyük mü konuştum ya da günaha mı girdim Allah’ın gücüne mi gitti” diye.
Bazen de dua ediyorum “bana 2. çocuk nasip etme Allah’ım, benim yerime isteyene hakedene ver” diye.
Sizce yanlış mı konuşuyorum ?
Biraz huzursuz hissediyorum bu konuda dini açıdan