Oğlumun kulakları doğduğunda kepçe değildi, hatta 1 yaşına kadar düzgündü. Yüzü daha tombişti ozamanlar tabi. Büyüdükçe kulakları gözüme battı, şusn 2.5 yaşında, görenler hiç kullağına dikkat etmez ama bariz kepçeleşti. Yüzü küçücük ama kafası mesela hala 48 cm. Bundan dolayı ön plana çıkmış olabilir mi. Suratı etlendiköe değişir mi
Böyle bir şey yaşayan varsa deneyimlerinizi bekliyorum