100710 merhaba ben bu sene 2 oglumu da büyüşehirin kreşine verdim çok çok memnunum istediğim tereddüt ettiğim an kamera kaydı önümde öğretmen ona keza her zaman fotoğraf video atıyo her türlü tedbir var genel olarak karalamak istemiyorum ama özeller gibi suclu durumda ört pas etmeye calısmıyolar en basit örnek oglumu arkadası iteklemiş oglumda onu iteklemiş derken oglum düşünüyor ve kulagını sandalyeye hafif carpmış daha eve gelip oglum bahsetmeden kurum hemsiresi aradı durumu izah etti korkulacak hiç bişey yok fotoğraf atıyorum ben krem ve buz koydum içiniz rahat etmezse öglen uykusundan önce gelip görebilirsiniz diye gidip almadan aksam eve gelince en ufak iz bile yoktu özel olsa bahsemeyebilirdi diye düşünüyorum ya da cocuk bahsedince anne sorunca anlatırlar diye düşünüyorum o yüzden ben cok memnunum
Fiyat olarak her sene değişiyor bizim ama özellere göre çok uygun tam gün 5 bin sabah 7 aksam 6 ama ben ev hanımı oldugum için 8 45 gibi bırakıyorum ikindi 4 bucuk gibi alıyorum saatleri esnek istedigim de bırakıp alabiliyorum