udb Spiralim kaymış doktor 3ay sonra gel çıkaralım dedik adet olmayı bekliyorum çıkarttırıcam, test yaptım şuan için gebelik gözükmüyor ama ağrı var alt karın kasık ve mide bulantısı başına gelen oldu mu normal mi
hilaluyar74_ udb merhabalar bende spiral taktirmayi dusunuyorum ama çekiniyorum guvenilir mi takilirken agri oluyor mu
udb beyzanuroz ağrım olunca gitmiştim, acaba miyom mı büyüdü yoksa spiral kaynaklı mı diye, spiral kaydığı içinmiş, bazı bünyeler kabul etmeyebilirmiş