hilaluyar74_ ilayyu_2 ben doktoruma sormuştum direk inek sutu degilde marketlerde cam şişe içerisinde satılanlardan sulandirip verebilirsin demisti
Gldekpnci ilayyu_2 doktorum 18.aydan sonra önerdi bize bizde öyle yaptık ilk önce sulandırarak verdim sonra normal verdim süt de tandıgımız bildiğimiz birinden alıyoruz
ilayyu_2 Kk41 çevremdeki herkes ver ver diye diye başımın etini yedi aslında bende verme taraftarı degilim
atlass1 ilayyu_2 bence vermeyin. Oğlum 17 aylık hiç vermedim acele etmeyin çevreye bakmayın.. doktorumuz 3 yaşına kadar önermediğini yarardan çok zararı olduğunu söyledi siz insanları duymayın kendiniz nasıl istiyorsanız öyle yapın✨
ilayyu_2 atlass1 denizalismom çocuk doktoruma sorduğumda artık verebilirsin dedi sanırım her doktor farklı söylüyor
88472 Bize doktorumuz, bir buçuk yasindan sonra icirebilirsin, Günde bir bardak faydalı olur demişti. Ama bir bardaktan fazla verme, eğer çok isterse sulandırarak ver demişti.