ikiartibirfilm ben yıllarca kendime bu ağrıların psikolojik olabileceğine ikna edemedim, o yüzden psikiyatri dışında sürekli kalp doktoru koşturdum acillerde gezdim, internet sitelerinde bu tarz sitelerde geçtim en son kalpten sanal anjiyo yapıldı ilaçlı tomografi, normal çıktı ama 1 aydır neredeyse yine aynı şikayetler başladı hemde bu sefer ağır bir şekilde ve bu sefer midem de sıkıntı var. Mesela az önce müthiş bir inam tahtası denen yerde baskı ağrı yaşadım şuan o hafifledi yemek yedim bu sefer de iç bulantısı başladı acaba zehirlendim mi deyip duruyorum. Midem de şişkinlik oldu şimdi bayılcam deyip duruyorum