Miraay panik atak olabilir canım çok geçmiş olsun ama yine de git istersen ekg ye bakarlar, benim de kalbim dışarıda atıyor sanki 10 gündür aklım gidiyor kötü bir şey olur mu diye göğsüm tamamen atıyor dışarıdan görülüyor ve hiç geçmedi panik atak bende de var ama bu kadar uzun süre ne olabilir bilmiyorum :( kardiyoloji burada yok ama gitmediğim bölüm kalmadı