Bayramda ilk defa kayınvalidemde ve annemlerde kaldık fakat aşşırı sık uyandı ve uykuya zor daldı evdeyken böyke bi sorunumuz olmuyor. bu akşam yine mecburiyet kayınvalidemlrdeyiz ve kızım uyumuyor 9 aylık uykusu var gözleri gidiyor ama uyusa 1 saati bulmadan kalkıyor ağlıyor yastıklara avizeye bakıyor resmen evi arıyor evdede küçüklüğünden beri hep avizeye bakar yahu ne zaman biticek bu yadırgama işi 13 aylık olduğunda tatil planımız var ve 5.6 saatlik yola gidicez şap dedimi eve dönemeyiz tatili zehir olmasından korkuyorum nasıl alıştırabilirim? Bu arada rvde uyuduğu yatağı be battaniyeyi getirdim bu akşam buraya ama yine. Yok yine uyumuyor yadırgıyor🤔