Kizlar bu bir kaç haftadir flan var herhalde bacağında ben pek önemsemedim çünkü ne kaşiniyo ne aciyo ama geçmedi hala duruyo hani ne bu acaba ya başına gelen varmı egzama flan mi yoksa alerjik mi 🤷 çünkü alerjisindende şüpheleniyorum mevsim geçişlerinde öksürüğü hapşurugu falan oluyor.. doktoru testi gerek görmedi çok sıkıntısı yok diye. Kafama takıldı şu durum ne zamandır var ve geçmedi diye..