seydasya24 Herkese merhaba, kızım için ventolin cortaix ilaçları kullanarak hava veriyorum fakat benim inanılmaz bir baş ağrım var normal midir acaba? Ne zaman kullansam aynı şeyi yaşıyorum
yavrupotuncek seydasya24 ventolin hepsini koyuyosunuz galiba aynı sorunu bende yaşayıp post açmıştım baş ağrısı halsizlik yapiyo sebebide ventolin ağır bir ilaç ve tek doz özellikle bebeklre seyreltilmeden verilmemeli yarım ventolin ve serum suyu ile karıştırılıp verilmeli en büyük sıkıntı bizde değil bebeklerde çarpıntı yapar aman dikkat
seydasya24 yavrupotuncek çok teşekkür ederim bana da ventolin cortair karıştırıp ver seyretmeye gerek yok dedi. Bundan sonra seyreltirim çünkü hem çocuk hasta hem ben bu halde olmuyor…