Bu normal mi oğlum hep uzanarak yap arabasıyla oyunuyor durgun hep çok üzülüyorum mutlu değil hep asık suratlı oynayınca dışarı çıkınca hep halinde onunla çıçuk gibi oynayınca gülüyor çok mu disiplinli davranıyorum oğlum çok hareketli hep tehlikeli yada pis şeylerle ilginir normal buşeyle oynmaz gün boyu 24 sat oğlum dur oğlum yapma oğlum bi sus bilmiyorum