AhsenEla03 merhaba doktora gidemedim mesai saatlerine yetişemedim ama ertesi gün daha iyiydim çok şükür bebeğime bulaşmadı sürekli ağzım kapalı gezdiğimden sanırım. ama ben tam iyileşemeden diş çıkarma dönemine girdik hala yorgunum ama hastalık geçti çok şükür çok teşekkür ederimm❤️