gulummmmmm Kızlar bebeğim 48 günlük Çok gazı var bir kaç damla degistirdik şuan kullandığımız bir tık daha iyi , Gazlı bebeği olup da kullandığı damladan memnun kalan var mı ?
seher90 gulummmmmm biz yeni doğan döneminde osicol ve metsil kullanmıştık çok şükür gaz problemi yaşamadık. Özellikle osicol mucize gibi gelmişti bize. Mama ve anne sütüyle besleniyordu bebeğim
ayseayliz gulummmmmm bende bebeğime nerdeyse bir sürü gaz damlası denedim ama hiç biri rahatlatmadı. Ama clinikid diye bir markanın rolonu var onu karnına ve ayaklarına sürüp masaj yaptım rahatlattı. Birde instagramda myronya diye bir sayfa var onların gaz gideriz yağı var onu alıp kullandım ayaklarına sürüp masaj yaptım oda çok iyi geldi
ayseayliz gulummmmmm çok huysuzlanırsa yapıyordum bide özellikle her gün gece uykusuna geçmeden önce masaj yapıp öyle uyutuyordum