Biz eşimle ikimiz bakıyoruz. İkimizde çalışıyoruz, moda mod yaptıramıyoruz her şeyi maalesef. Sadece son uyku saati düzenini oturttuk 9 da uyuyor. Sabah 7.30 da uyanıyor, diğer ara uyku düzenleri değişkenlik gösteriyor. Aşağı yukarı saatler oturttuk yemek için de. İşte sabah 8-9 kahvaltı, 12-13 öğle, 19-20 akşam gibi. Her gün uyumadan önce duş aldırıyorduk ama bebemiz şu aralar hasta o yüzden o da çok düzenli değil. İster istemez her şeye yetişemez insan. Biz uğraşıyoruz ama dört dörtlük olamıyoruz maalesef. İnsanız yoruluyoruz, yardım edecek kimsemiz yok. Hadi bebeği bir şekilde düzenledik ama ev işleri ve bizim yemek saatleri çok kötü durumda.