Kızlar bebeğim 6 aylıkken 9 kiloydu luan 7 ay 7 günlük yaklaşık 10 kilo yani 800 900 gr kadar bi kilo alışı olmuş bu aylarda kilo alımı yavaşlaması gerek diye biliyorum ama benim bebeğim hareketsiz biraz ondan sanırım kilo alışı hızlı yani çok yemiyorda aslında günde 5 sefer mama yiyor 180 cc olarak ek gıdaya geçtik tadım olarak ilerliyoruz öğün şeklinde yemiyor henüz mesela bazı öğünlerde mamayı mı azaltmayı denesem 150 cc filan mı versem bilemedim ya böyle şeyler yaşayan var mı