eylulb Kızım 12ay 19günlük yaklaşık 2 haftadır ne yese azıcıkta olsa kaka yapıyor. Nerdeyse 5 6 kere kakalı bez alıyorum. Doktora götüreceğim ama bir bilgisi olan var mı acaba? Normal midir fikir danışmak istedim 🙄
Sezenkumsal92 eylulb canım diş çıkarırken olabiliyor bnm oğlan da 13 ay 15 gnluk diş doneminde sürekli kaka yapiyordu yemeklerden snra
nazli_19 eylulb kilosu nasil benim kızım da bi ara sürekli kaka yapardi her yemekten sonra şimdi günde 1 e düştü kilo alımını etkiliyor mu acaba
Busramerttugrul eylulb benim oğlumda 14 aylık son bi haftadır aynı dediğin gibi yemek yedikten hemen sonra kaka yapıyo bende merak ediyorum nedeni ne acaba doktora götürücem bende
Zeynonunannesiiiii AselKubra24 benim kızım 6 buçuk aylık son oda bayadır bu şekilde ,emer emmez yapıyor, yapamazsada yapana kadat huzursuzluk oluyor kilo alımı az psikolojim bozuldu.. Sizin nasıl kilonuz
eylulb nazli_19 1 yaş kontrolunde 11 kilo 380 gram çıkmıştı ama bu sürekli kakadan sonra bidaha tartılmadı. Cuma günü götürcem bakalım değişim var mı 🙄
Busramerttugrul eylulb bana da yazar mısınız ne diyecek doktorunuz ben pazartesi götürebilcem de merak ederim o zamana kadar
Zeynonunannesiiiii Minikkusum1343 kilosu nasıl benim kızımda 6 buçuk aylık bayadır emer emmez kaka yapıyor psikolojim bozuldu..