-Ozge- Ya Allah aşkına nekadar geliyor su faturalarınız 664 tl su faturası gelmiş bana nasıl olur bu mümkünmü yani çok yüksek degilmi sizcede
lAmMelodi -Ozge- Bazen öyle bir fatura olurki kendimi akvaryumda hiss ediyorum balık şeklinde hava ile değil su ile nefes alıyormuşum gibi.
Evaninanasi -Ozge- biz her ay aynı şekilde kullanıyoruz ama bazen 600 geliyor bazen 200 😅 neye göre geliyor hiç anlam veremiyorum
anneann -Ozge- bizim burda kartlı sistem var ayda 10 tona yakın su kullaniyoruz 3 kişiyiz 380₺ civarı ftura ödüyoruz
Parsongan -Ozge- Bize de 500 küsür geliyor her ay. Eşim de evde benden gizli hamam mı işletiyorsun diye dalga geçiyor. 😂
Mtzzeynep -Ozge- geçen ay bana geldi 700 şok oldum 300 gelen fatura nasıl bu kadar artar diye itiraz ettik adamlar geldi baktı arıtma gideri bozulmuş devamlı suyu boşa atıyormuş. Yaptırdık bakalım bu ay ne kadar gelecek.
yeni_anne__ -Ozge- 250 gelmiş dün bize çamaşır makinesi çalışır bende çok bulaşık makinasi geçen 300 gelmişti bu ay 250