Meliimom [silindi] kat sekreterliğine bağlanamıyorum direk randevu veriyolar santral vs yönlendirmiyor ne yapmam lazım
[silindi] Meliimom 18 aylıkken canım. Oğlum o hastane de hematoloji takipli olduğu için sık gitmiyorum. Gelişimi orada da her ay takip ediliyor.
Meliimom [silindi] teşekkür ederim canım çocuğum çok sık hasta oluyor sebebinin bulunması için gidiyorum alerjimi geniz etimi neyse,ilk çocuk sağlığına almam gerekiyor dimi sonra onlar beni farklı bölümlere mi yönlendirir öyle mi hareket edeyim