gmzsgnc Merhaba kısa kesicem sezeryanla doğum yaptım 6 aylık bebem var adetim 5 gün gecikti test yaptım çizgi yokdu bende testi kırdım içindeki kağıdı çıkardım baktım belli belirsiz ikinci çizgi var gibi sizce hamile miyim dir hamileysem doğurmali miyim yoksa sonlandirmali mıyım
Gokturkmom gmzsgnc Bunun kararını siz vermelisiniz.Zaten kimsenin lafına göre de hareket etmeyin.Varsa da bakacak olan da büyütecek olan da sizsiniz isteyip istemediğinize eşiniz ile birlikte karar verin ayrıca teste de güven olmaz emin olmak için kan vermelisiniz.
sek_kahve gmzsgnc Allah rızası diye başlayıp kürtaj için fikir almak biraz abes değil mi? 😄 Kendi tercihiniz olsa amenna diyeceğim de. Neyse, postunuza gelecek olursak, bence testiniz bozuk. Tekrar yapın, emin olmak istiyorsanız doğrudan kan tahlili yaptırın.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala gmzsgnc Kuruma çizgisidir. Şüpheli ilişki yaşadıysan olabilir, neden olmasın. Son soruna gelecek olursak, doğurmalısın.
simseklivekalpli gmzsgnc resim atsaydınız keşke. Çizgi varsa hamilelik var demektir. Biz bakmayacağımız için bu karar da size ait.
seyma51 şu an panik halindesiniz anladığım kadarıyla. Testte belli belirsiz ikinci çizgi olsa bile kan vermeden net sonuç alamazsınız. Gebelik varsa da bi hayır vardır. Size daha önce gördüğüm bi hikayeyi hatırladığım kadarıyla anlatayım. Bir kadın istemeden 2. Çocuğa hamile kalmış ve kürtaj için doktora gitmiş. Doktor da “bence karnınızdaki bebeğe dokunmayalım, 1. Çocuğunuzu öldürelim böylece 2. Çocuk doğana kadar rahat rahat uyur yer içer gezersiniz” demiş. Kadın da “ne saçmalıyorsınuz çocuğumu nasıl öldüreyim!” Demiş. Doktor da “çocuğunuzu öldürmek istediğinizi kendiniz söylediniz ha karnınızdaki ha yanınızdaki ne fark eder” demiş. Kadın da vazgeçmiş. Kısacası hamileyseniz mutlaka bir hayır vardır. Her bebek her iki çocuklu anne zorlanıyor diye sizde zorlanacak değilsiniz. Kaldı ki hamile olup olmadığınız belli bile değil
gmzsgnc seyma51 sezeryan doğum yaptım ve dikişlerim daha iyileşmedi bile ne mental ne ekonomik ne de sağlık olarak bakabilecek durumda değilim 45 kiloya düştüm zaten inşallah yoktur bebek
alinmom gmzsgnc varsa gebelik sonlandır demek bize düşmez kendi kararınız kimse böyle bir vebal altına girmek istemez umarım sizin için hayırlısı olur