Bugün 7.ay kontrolüne gittik bebeğimin sesli gülmediğini(3-4kez belki gülmüştür ama bidaha yok) ve babıldamasının başlamadıgını söyledim denver testi yapıldı mı dedi daha önce yaptırmıştım bir sorun tok denmişti ama tedirginim bebeginizin sesli gülme ve babıldaması ne dudumda kaç ayda başladı yprum yaparsanız sevinirim