Kızlar bizim çocuk doktorumuz 1. Ayda göz ve kalça usg çektirmemizi söyledi ama erken değil mi ? Burda 2. Ayda yapıldığını okudum. Tecrübeli anneler yanıtlarsa çok sevinirim. Özel hastaneye gideceğiz bir daha bir daha para vermeyelim🫠 sigortası da 1 ay sonra başlıyor