20 günü geçti doğum yapalı diğer dikişlerde iç diksilerde çok şükür bi ağrım acım yok ama düğüm gibi bir yer var Popoma doğru sağ tarafımda hafif şiş gibi küçücük aslında ama canımı cok yakıyor ortası çizik hafif açılmış gibi gittim acile yüzeysel açıklık kendisi gecicek dediler kuru da tutuyorum batikon da sürüyorum yok oturamıyorum yürürken zorlanıyorum bebeğimle bile hala adapte olamadım zorlanıyorum ne zaman iyileşir bu acı ne zaman geçer başına gelen varmı ya